אדום צהוב ירוק – אסטרטגיה לעבודה

גישה שעוזרת לנו בהחלטות לגבי עבודה עם התלמיד.  עוזר לצוות לחשוב על הדרישות השונות בבית הספר לאורך היום והתמיכות הקיימות. אספקטים מסוימים יוגדרו כירוקים, כי יש להם דרישות נמוכות או שניתן לתמוך בהם בקלות. אספקטים יוגדרו כצהובים, הם אלו שמציבות דרישות בינוניות ותמיכה ברמה בינונית. אספקטים אדומים דורשים מאמץ גדול מהתלמיד או תיווך רחב.

חשוב שהמורה לא ייתן לתלמיד שני דברים אדומים ביחד. למשל, מנח אדום לא יהיה ביחד עם מטלה אקדמית אדומה. תתח שמסווג כאדום, לא יבחר כאפשרות במהלך מטלה אקדמית אדומה או הושבה במנח אדום. התלמיד יכול לעבוד במטלה אקדמית אדומה, אם הוא ישוב במנח ירוק ועובד במטלה ירוקה. "התלמיד יכול לעבוד על מטלה תקשורתית חדשה ומאמצת, כשהוא ישוב במנח ירוק ועובד על מטלה אקדמית ירוקה או צהובה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s