מיפוי התנהגות חברתית

כלי קוגניטיבי המעודד הבנה חברתית

עבור תלמידים עם יכולות קוגניטיביות (מלקות שכלית קלה ומעלה) נשתמש בכלים קוגניטיביים כדי ללמד אותם על העולם.

זיכרו (1): אנו מטפלים בתלמיד ולא באבחנה! לפיכך, מיפוי התנהגות חברתית הוא כלי יעיל לכל מי שמתקשה לתפקד בצורה מיטבית בחברה (התנהגותו אינה מותאמת לציפיות החברתיות) בין אם הוא מוגדר כלקוי למידה, לקוי תקשורת, או בעל התפתחות נוירוטיפיקלית.

זיכרו (2):עבודה עם תלמיד החווה קשיים חברתיים\התנהגותיים\רגשיים היא עבודה רבת ערוצים. בדרך כלל, שימוש בכלי יחיד – לא יגרום לשינוי קבוע. בהמשך, יעלו לאתר כלים קוגניטיביים נוספים שתוכלו להשתמש בהם על מנת לעבות את הלמידה.

מיפוי התנהגות חברתית פותח על ידי מישל גרסייה ווינר.

ניתן להזמין הרצאה מקיפה ומעמיקה.

מיפוי התנהגות

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s